2011-10-01 | 21:57:22

Nya tider!?

Nya tider! Oktober är här, en ny månad och det känns som en ny tid....Jag har jobbat för mycket eller snarare inte sett möjligheten att säga ifrån, sätta ner foten och ta kontrollen över mitt liv! Har betat av, strukturerar och ser nu slutet på den oändliga lista som började växa redan i maj.

Nu inser jag att det delvis är ett mönster som jag själv lätt hamnar i. Att jag är engagerad, villig och har lätt för att se lösningar är positivt men leder mig både till framgång och fördärv samtidigt. Sorgligt att inse men....sånt är livet. Sorg, smärta och glädje i en stor burk som skakas om regelbundet.

Efter snart ett år på min arbetsplats funderar jag på hur jag ska gå vidare? Handledning är ett sätt, det börjar på onsdag! Mer utbildning eller andra lyft är nu vad som står på min meny i alla fall. Ska bara se hur det kan förverkligas!?
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: