2011-06-04 | 23:21:17

Pånytt född...

Mycket kan återfödas på sommaren. Likt torkade lökar gror vi fram ur jorden på våren för att stå i blom inför sommaren! Så känner jag mig (delvis)......För flera månader sedan valde jag att sluta min blogg eftersom jag inte visste om det kändes behagligt eller obehagligt att dela mitt liv med så många människor som jag förstod gick in på min blogg.

Först var det bara kul, sen kändes det läskigt och sen tänkte jag att .....känner man sig tveksam till hur något känns så ska man vänta tills man vet!! Nu har jag känt efter och tycker att det positiva med att blogga överväger det okända. Jag fick veta att min kära moster gick in och läste och fick veta lite om vad som händer i mitt liv. Glädjande både för mig och kanske för henne. Mina kompisar som inte bor i närheten men som jag fortfarande bär med i mitt hjärta dagligen fick en liten glimt i min vardag.....Allt detta medför glädje och därför återföds min blogg till en nivå där kärlek, omsorg och en gnutta närhet inryms. Jag ser fortfarande att jag har trogna läsare som går in dagligen för att se om jag är tillbaka så HEJ PÅ ER! Kul att ses igen.....

Och med det menar jag att ni gärna får ge mig respons på vad ni anser, hur ni har det osv. Monologen i bloggandet skrämde mig men dialogen lockar och stimulerar.

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: