2011-06-14 | 23:45:29

När allt såg som mest stressigt ut....

så blev det värre! Satt med min almenacka och såg över hur många dagar det var kvar innan semestern. Tittade på antal uppgifter jag ville få gjorda eller rättare sagt behöver få gjorda innan jag går......Ekvationen gick inte ihop. Då, just då brakar allt lös. Människor som inte håller måttet, nya förfrågningar med ungefär ett samtal i kvarten som behöver ringas....Nu funderar jag på varför jag inte jobbar på Elgiganten? Hur svårt kan det vara? Jag vet att jag brinner för det jag gör och att jag tycker om mitt jobb men ibland krävs det en kritisk granskning! Igår jobbade jag från 8-20, åt middag sen skrev jag mellan 22-01! Så kan det vara i några dagar men något måste göras. Det är trist att lägga mycket tid på något som inte leder till resultat! Nej nu biter jag ihop, bryter ihop och kommer igen. Sover på mina sårskorpor och läker.

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: