2011-06-20 | 23:02:33

Keep it short!

Dagens uppmaning från chefen! Jag är stickspårens mästarinna och har svart bälte i att upprepa. Skulle man behöva hjärntvätta någon sänder man in mig som har svart bälte i att aldrig ge mig. Keep it short!? Ja alltid ska man jobba med nåt!?

Slitit som en hund de senaste tre veckorna med ett skenande övertidssaldo som ger mig över en vecka i semester men som tagit på mina energibesparingar så att det står dyrt. Mina döttrar har skeppats iväg till mormor till förmån för arbete men vilken dag!

Har gjort ett fint socialt arbete med underbara människor. En chef som är helt till belåtenhet och kollegor som får mig att känna uppskattning, glädje och tacksamhet. Med telefon och dator inlåst och helt otillgängligt slutar jag från denna minut att tänka fler tankar ok jobb/arbete/avlönad verksamhet. SEMESTER here I come....

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: