2011-07-14 | 20:22:59

Slickar E4!

Medans många ännu eller snarare nyss gått på semester och planerar att åka någonstans håller jag redan på att bli uppslickad av E4:an! Bokstavligen har jag bott på den sedan jag i måndags abrupt kom tillbaka till jobbet. En akut resa till Sollefteå på tisdag, en tripp till Sundsvall på onsdag och sen Luleå och Piteå på torsdag.....Att köra bil innebär ju dessutom att man får många timmar på jobbet utan att kunna göra allt man skulle behöva! Frustrerande men inget som man kan lägga energi på eftersom att det inte går att påverka. Nästa vecka tar jag min sista semester vecka för denna sommar!???? Konstig mening! Fattar det knappt själv men måste känna mig nöjd med all sol, alla bad och fina stunder jag haft hittils.
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: