2011-07-16 | 21:37:00

Flexibel som ett resårband!

Helgen började som en höjdare! Fredag kväll började med en middag på O´learys med några tjejer. Den avslutades med levande ljus och en film på en dyna på balkongen! Lördagen skulle se lika trevlig ut eller bättre. Jag hade planerat en middag hos mig där flera gäster var inbjudna. Jag hade tänkt träna ett hårt pass inför tjejmilen med min "PT". Hårt fyspass och löpning! Sen hade jag tänkt känna efter om en tur på stan hade varit något......

Efter en god frukost ringde chefen och en turbulent dag inleddes. Ikväll är jag hemma vid 24 snåret och har haft en händelserik dag i Sundsvall kan man förkorta det med! Min semester inleds på måndag igen......

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: