2011-08-02 | 15:55:59

Våga vägra prestationsångest!

Så sitter jag och avrundar min dag. Har haft en bra dag på jobbet där jag kan summera att jag kan mer än jag tror ibland. Att jag mitt i allt kaos är bra på att sortera och motivera. Bara jag lägger ner försöken att vara bra, hitta lösningar. När man möter, och bara slappnar av går allt så bra! MEN tiden är också en viktig faktor. Om man inte är jagad av 100 ylande vargar är det lättare att se i dimman. Man kan treva sig fram och tillåta sig att treva, snubbla och gå vidare. Så har jag då insett det jag redan visste men behövde påminna mig om.....var inte stressad, lägg tid! Försök inte vara mer än du är och var ödmjuk mot dig själv så lyckas du vara ödmjuk mot andra.
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: