2010-12-09 | 12:27:14

Bitterljuv smak i munnen

Att lära sig något nytt känns ju alltid kul!? Utmaningen, spänningen, tillfredsställelsen!? Balans mellan tristess, vana och den där gnagande känslan när man ed tycker att man gjort något för många gånger för att det ska vara kul.....till att hitta lugn i att man faktiskt är bra, på rätt spår och vet att man duger...den balansen är inte lätt!

Jag har nytt jobb med fantastiska kollegor, sköna lokaler, trevliga uppgifter MEN känner mig lite som en praktikant på jobbet. Det är roligt första veckan sen infaller kravet om prestation och jag känner mig lite oduglig, lite rastlös över ovissheten. Det brukar alltid leda till något bra men det är lite som en förlossning....

Först gör det ont.....sen skriker man fram något bra och så blir det rent fantastiskt och det är då man får något fint tillbaka!? Så nu är det bara att ta i och krystvärka!
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: