2010-12-15 | 20:56:46

Att jobba med hjärtat eller hjärnan!

Jag älskar att hålla ett högt tempo och jag har förmåga till det MEN jag kan bara prestera bra när det kommer ur lust. Jag är en passionerad kvinna i mina bästa år och det hänger med även i jobbsammanhang.

Efter att ha varit ett dygn i Lund kände jag på morgonen när jag vaknade att jag var tom! Tog en sovmorgon eftersom jag sedan i söndags hållit ett högt, intensivt och hårt tempo på många plan. Efter två timmars arbete gick jag på utvecklande samtal. Sen fick jag en privat lektion salsa som lunch! Det skulle man ha varje dag....

Sen gick jag hem tidigt för att hämta barnen....så nu sitter jag här och ska skriva lite och planera lite för den som spar den har. Ett privilegium att kunna fördela sitt arbete men också lite pressade för en kvinna som gärna ger men ogärna tar.....
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: