2010-08-30 | 09:19:06

Vägval!?

Strateg eller planlöst och slumpvisa val? Hur hamnade jag där jag hamnade i mitt yrkesliv? När ställde du dig den frågan sist?

Vet inte om alla människor vetat vad de vill bli när de blir vuxna och så jobbar de för att nå sitt mål eller hur gick det till egentligen?

Själv har jag en entreprenörshjärna! Vart än jag går fram så ser jag affärsideér. Är ju dessutom ruskigt postiv och tänker "men det låter ju kul och spännande". Lägger man dessutom till den parametern att jag tänker "men hur svårt kan det vara" jag bara måste prova. Ja då har ni receptet på en livsfarlig kombination i att kunna hamna lite varstans!!

Nu närmar jag mig med stormsteg 40 och borde ju tänka strategiskt och lägga upp en plan! Ska se till att framtidsplanera på ett bättre sätt. Hur var det för dig? Låt hjärnan gå igång och låt dig ryckas med i tanken "vad gör jag om 5 år" bara för en liten stund! Jobba lungt...

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: