2010-08-30 | 10:09:23

Teknik panik!

Tänk att de flesta saker vi gör idag har ett inslag av teknik i sig. Jag har hamnat i teknik panik! Jävla dator skulle jag vilja skrika och slänga ut den genom balkongen. Andas 10 gånger, djupa andetag och förstår intelektuellt att det bara skulle förvärra situationen! Då skulle jag ju inte ens ha en dator!

Sitter och jobbar med ett material och på något underligt vis har jag ställt till så att alla dokument fått ett hänglås på sig!? Hur gick det till? Det är ju bara jag som kan ha gjort det!! Ingen annan har ju arbetat med min dator. Kan inte ändra och redigera text, kan inte kopiera texten till ett nytt dokument! Kan inte göra något vettigt.

Tur att en väninna ringde och bjöd över mig på lunchdate! Ska andas, tänka logiskt och lösa problemet på ett moget och strukturerat sätt. Tänk så skönt det hade varit om jag bara fått kasta ut fanskapet och bete mig helt galet istället! Någon gång ska jag nog flippa ur totalt och göra det, lockande tanke!
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: