2010-08-30 | 20:57:33

Synd straffar sig...

Jag tycker om att njuta av livet. Är inte den som surar (så värst länge!!) om allt inte blir som jag planerat. Idag drabbades jag av datahaveri...fick ju lust att slänga ut den från balkongen! Men så återvänder jag alltid till grundtanken hur kan jag göra det bästa av det som är ...? En bra strategi för att inte slösa tid och energi faktiskt.

Jag valde att strukturera om dagen. Valde att umgås på lunch, på kaffe och kolla på skor...så nu sitter jag här och har det jobb jag hade att göra kvar! Så det är bara att inse att jag behöver jobba. Det är ju en bland få fördelar med att inte ha sina barn boende hos sig varje dag. Att man kan göra lite som man vill med tid och rum...

Men även om synden straffar sig så är det så in i "bängens" skönt att inte slösa energi på att sura åt det man ändå inte kan förändra!
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: