2010-08-20 | 18:59:27

Kärriär coach....

Idag har jag varit hos min karriär coach! Hur inspirerande som helst. Snart 38 år och aldrig riktigt funderat på vart jag är på väg! Målinriktad som jag är har jag alltid trott att jag vetat!? Men jag nappar på för många trådar....känner du igen dig? Vem vill inte vara bra? Hur kul är det inte när man får bekräftelse och på så vis känner sig nöjd bara av det? Nej nu har jag bestämt mig! Jag ska planera långsiktigt....välja bort och tänka:

DET DÄR...FÖR DET MIG DIT JAG VILL?
HAR JAG NYTTA AV DET DÄR?

Låter så logiskt och självklart men ibland går arbetslivet av bara farten. Jag som startat eget, jobbat med allt ifrån himmel till jord! Hur blev det så? 

Livet är ju så roligt och stimulerande att man vill ju jobba med så mycket. Så fort jag går genom stan har jag minst en enteprenörs idé! Får bilder som "svischar" fram på hornhinnan. Tankarna rusar fram som kolsyra genom de små kärlen i hjärnan. Snabbt och effektivt liksom hela jag!

Jag kan varmt rekommendera att sitta ner med en professionell och få hjälp!
Tack! till Veronika Abnersson på Antenn Consulting

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: