2010-08-31 | 19:23:37

Jobbkväll..

Sitter här och skriver för brinnande livet. Gör ett material till en beställare. Det är skönt att kunna arbeta hemmifrån. Tv:n kan ljuda i bakgrunden, tekoppen kan stå på bordet. Jag kan till och med sitta i myskläder och jobba! Ett privilegium få förunnat. Men baksidan kommer....det kräver diciplin. Hur kul vore det inte att sätta sig där föramför tv:n, läsa skvallertidningen som jag precis fått från grannen när jag gick förbi, eller rent av gå in till en kompis på en kaffe?? Flera dagar har jag skjutit på detta och datahaveriet som jag drabbades av för några dagar sedan gjorde det ju än mer möjligt att tappa fart.

Idag har jag varit och fått mig word och excel installerat för det försvann....TACK du kära vän som förbarmade dig över mig och lät mig få det installerat! Nej nu är det upptempo som gäller men för att få balans lyssnar jag på något soft!

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: