2011-07-31 | 00:59:01

Min pappa är en raggare!

Äpplet faller ibland långt ifrån trädet! Hur blev jag den jag är!? Jag är uppvuxen med min mamma och min pappa. De lever fortfarande ihop och har varit tillsammans sedan min mamma var 15 år!!!! Rätt unikt på sitt sätt! Men jag har ibland svårt att förstå vad som hände under resans gång. Jag ska inte gå djupare in i dialogen med mig själv men kan kort konstatera att jag inte är en raggare!

Min lilla Maja tycker i alla fall om att köra bil och tycker att morfars nya investering i en cabriolet är bra!



Mina döttrar är också olika, som natt och dag. Som Yin och Yang....Medan Maja glider fram i en cabriolet gungar Evelina ostadigt fram på en trähäst i solen....sakta men säkert åker hon omkring. Hon har tränat sin balans och sin förmåga så i sitt gungande att snart sätter hon sig på en svart ståtlig häst och rider fram i full fart. Med vinden i håret kommer hon att hoppa över stock och sten. Vi är rätt lika vi tre fast på olika sätt.

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: