2011-07-31 | 00:33:49

Laxfestivalen i Sollefteå

För 11 år sedan var jag för första gången på Laxfestivalen i Sollefteå. Jag levde och arbetade där just för stunden så det föll sig naturligt att jag gick ut. Sedan dess har jag inte varit där MEN...i år slog jag till och for dit. Inte för att Laxfestivalen lockade mig utan för att jag ville träffa några vänner som jag visste skulle dit. Det är inte lätt att umgås vid en sådan aktivitet men det var trevligt att ses. Vi fick avnjuta Alcazars näst sista spelning ever. Publiken öste så att det blev mycket lyckat! Solle rockde! Jag och min kära syster gjorde sällskap. Det var också trevligt eftersom vi varit småbarns mammor i olika perioder som gjort att vi under många år inte haft så mycket bus på gång tillsammans.



Lillasyster och storasyster Bylund
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: