2011-07-18 | 12:20:41

Feedback!

Har fått endel synpunkter på min blogg. Det är alltid kul. Jag måste villigt erkänna att jag inte själv gjort min layout! För dig som undrade vem eller hur designen kom ifrån så gick det inte att besvara ditt mail då du använt ett mailkonto från jobbet som jag tror når alla på arbetsplatsen. Kändes därför bättre att svara dig här och hoppas du återkommer....

Ja, åter till frågan. Min underbara fina systerdotter och bloggcoach Felicia Lövgren har villigt ställt upp och skapat min blogg. Jag skapade bloggen mest på skoj för att vi skulle kunna läsa varandras blogg men ser att andra också läser det som skrivs. Tack för alla fina synpunkter!

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: