2011-07-21 | 08:01:36

Bajskorv!

Nu har vi nått över höjdpunkten av vår semester. Min söta fina 2 åring river och sliter i allt. Hon är snäppet över jobbig och det redan från 6.15! Min 7 åring är kanske!? på väg att få feber vilket gör henne mer lik en tonåring än en söt liten tjej!! Hon ser barnprogram som hon finner för barnsliga vilket ger henne lust att byta ut flertalet av orden till bajskorv. Hur blev det så här?! Tror det är dax för oss att hitta på något roligt igen.

Igår var vi på öppen förskola vid Kyrkstugan runt Nydalasjön. Barnen badade, vi fikade och sjöng, sen var vi på Öppet Hus hos en föredetta granne som fyllde år. Fint väder och god mat, fina artiga och gulliga barn! Idag gäller det att styra upp något skoj för barnen! Jag som behöver både handla och städa!! Utmaningar är till för att antas. Ulrica Bylund the fighter mam till er tjänst! Jag vågar vägra förstöra en dag.....
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: