2011-01-14 | 22:42:13

Laddar med sömnboost!

Har besök av min systers trevliga väninna! Låter nästan som titeln på en kommedi. Så är det i alla fall och vart finns alla trevliga brudar om inte i Kramfors kommun! Snygga, trevliga och sociala. Singel är hon också så har jag några manliga läsare kvar är det bara att komma hit och hänga på låset!!

Har varit på en shoppingtur till H&H. Hon som åkt över 20 mil för att komma till stan, få se folk och gå runt. Hamnade i bil, fick åka 3 mil tillbaka för en shopping på landet i en butik! Så kan det bli hos mig. Jag har i alla fall ekiperat mig för kommande resor i jobbet. Kände mig totalt oinspierard när jag kollade in i garderoben. Nu är jag så lycklig och inspirerad man kan bli!!!

Vi har kollat in let´s dance efter en hurtig promenad i -15. Sen ska vi helt enkelt sömnboosta inför imorgon. Då är det tjejfest! Sen blir det utgång. Finns det förslag på vart vi trevliga snygga och roliga tjejer ska gå så klicka gärna in ett litet inlägg och vägled oss.....Annars ses vi kanske på Schlager?
1 Kommentarer
Elsa:

Fin sida du har! Har du designat den själv? Om inte, var hittar man isåfall designen du använder? Tack :)

2011-07-11 | 05:42:48
URL: http://gravidforsakring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: