2011-08-25 | 22:10:29

Vimmel snygg!

Tack gode gud för att jag blivit kallad för snygg Ulrica Bylund i Umeå Guidens vimmelbilder! Precis när man känner sig som mest risig, lite så där höst ful med spruckna hälar. Då får man veta det som alla borde få veta ibland. Uppkrupen i soffan med en kexchoklad i handen, tröstätandes så där lagomt....bläddrar igenom reklamen och får se mig själv och dessutom bli kallad snygg!

Egentligan tycker jag utseendet inte har så stor betydelse. Tycker alltid att det är trevligt att titta på andra som är vackra men själv är jag varken mån om mitt yttre eller så där noggrann. Alla som känner mig vet att jag yr runt som ett tressligt hår och till och med har struligt i min handväska. Är liksom lite av den där släcka branden typen som löser problem snabbt, effektivt och utan att göra väsen av mig. OM jag inte blivit trampad på tåna så klart eller om någon farit illa. Då låter jag också.

Snart 40 och aldrig tänkt på mig själv som kvinnlig eller snygg men nu är jag tillräckligt gammal för att ta för mig ändå så då kommer komplimangerna som på ett pärlband. Tänk så det kan vara!

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: