2011-08-02 | 16:16:49

Lust....

Idag har lusten svackat! Brukar sällan att jag saknar lust. Jag är som en duracell kanin som det brukar heta. Jag har lätt för att se det positiva, lätt för att agera och fylld av energi. Lite sömnbrist, stor dos värme, saknaden av mina barn, flera ärenden på jobbet som jag har olösta frågor i gör kanske att jag är lite så där lagomt normalt "flack".....Jag är en person som blodet bubblar under huden på.......intensiv, dynamisk, flexibel och snabb!

Är det här ett normaltillstånd hos andra människor så förstår jag varför deras blick ser annorlunda ut. Jag, lätt manisk och hurtig.......har ett normaltillstånd där akut, kaos och oreda har hög tolerans. Känner ett inre lugn och det är ju totalt super trist och jobbigt. Vet inte riktigt vad jag har lust till? Ska jag gå på middagen jag blev bjuden på? Orkar jag träna? Vill jag umgås med någon alls?

En sån fin kväll är dumt att slösa bort så nu tar jag mig i kragen, ringer en vän, äter något gott och sen njuter jag av livet!

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: