2011-08-05 | 20:21:58

Fredagsmys, allt och inget!

300 mil i bil tar på! Jag åker kors och tvärs över norrland. Onsdag Sundsvall, torsdag piteå sen ner till Kramfors för att hämta mina döttrar för att sedan åka till Sundsvall på måndag. Känner mig aningen tärd fast semestern just tagit slut. Lite trött men tycker att livet har så mycket att erbjuda att jag vill hålla mig på topp.

När näsan just är ovan vatten ytan kan även roliga saker vara en belastning så jag fördelar min energi. För stunden har jag kommit till min syster och mina syskonbarn. Vi ska äta fredagsmiddag om en liten stund och vi har kommit hem från en shopping som gav 70% rea!! Men så kul det är att göra fynd. Sommar och vinter rea är ju helt underbart kul!

Maja min lilla busiga 2 åring har svullet öga efter ett myggbett som innebär att hon ser ut som en sjörövare. Min stora dotter längtar hem till kompisar och sitt rum. Sommarlovet är slut för nästa vecka börjar barnen skolan och dagis. Fort var det gjort...

Nu är det fredagsmys.......och vi ska ha en mysig kväll hos min syster.

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: