2010-09-21 | 23:05:13

Självkänsla beställd och levererad!

Så har jag varit på föreläsning med Mia Törnblom. Hon presenterade sitt budskap på ett underhållande sätt. Det är ju underbart när man får information så lättförpackat att man känner att man redan visste mycket av det. Det innebär att man kan släppa känslan av att man är dum och faktiskt leva ut sin självkänsla redan under föreläsningen.

Tänkvärt och inspirerande. Ska se till att unna mig själv att träna min självkänsla som nu är färskvara. Ska se till att sätta in på det kontot så att uttagen är något jag har råd med! Ska se mina misstag som lärorika och inte lägga så stor vikt vid dem. Tänk vad kul att jag fick umgås med en väninna till på köpet ikväll. Avslutade med en kaffe på Bishop och sen efterfest med en kopp te hos henne...men så underbart.



I min ålder blir man ju glad av en blomma på balkongen också!! När unnade du dig själv en blomma sist? Det är ju också ett sätt att bli glad om man gillar det!
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: