2010-09-13 | 19:49:50

Höst kul!

Varje höst tror man att det ska bli en trist årstid för sommaren har bjudit på grillat, bad, sol, lite kläder, lättsamt liv, semester, nöjen! Så inser man att hösten går av bara farten. Man hinner knappt blunda så är mörkret här. Vips är det bara mörkare. Förvisso rätt trevligt när alla ljus och filtar åker fram. En uppkrypar ställning i soffan, en kopp te framför tv:n med massor av levande ljus är ju inte alls fel!

Idag fick jag ett stimm av stimuli! Fick biljett till Ladies Night donerad till mig! Så kul. Är ju som jag redan nämnt svag för just Martin...mmmmmm.......Sen av bara farten, när ångan var uppe ringde jag och kollade om det fanns biljetter till "Dyngkåt och hur trevlig som helst" 2 platser kvar. Risiga platser men två platser av de tre föreställningar som ges i Umeå. Vips har jag två evenemang som förgyller min vardag här i höst.

Är ibland dålig på att planera saker som kärver framförhållning för jag tycker att det är svårt att veta om jag kommer att vilja om just flera veckor. Mitt liv styrs mycket av lust. Från och med nu ska jag se till att ha lust för mycket för när man väl är där......inser man ju att det är trevligt.
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: