2010-09-28 | 17:40:34

Älgjakt!

Så är det älgjakt. Jägaren väljer ut sitt byte, siktar och träffar med lite tur och mycket skicklighet sitt villebråd. Flår det, släpar hem det och äter upp det. Oavkortat går mina tankar helt plötsligt till schlagerklubben! På lördag ska jag ut. Har ju aldrig varit jägarflickan direkt!

Lite mer av rödluvan som korkat nog gick med sin picnickorg och röda kappa så dum och naiv att hon lät sig ätas upp! Glad i hågen liksom över att få bjuda på fika! Gillar ju att fika dessutom. Det är ju både mysigt och inbjudande. Många fina samtal äger rum för mig åtminstonne över en kopp te eller kaffe!!

Nåja gillar ju att dansa och att umgås så när rödluvan nu tagit av den röda luvan, bytt ut picnickkorgen mot en drink, fylld av insikt och glad över att inte ligga i någons mage så ska jag se till att ha det riktigt skoj! Vad gör du i helgen. Kanske vill du med? Till alla glada, snygga och trevliga tjejer som jag känner och som befinner sig i Umeå i helgen så säger jag välkommen att haka på!
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: