2010-10-02 | 21:02:28

Sorg!

Det är sorg hemma hos mig! Min kontakt med omvärlden har raskt förminskats. Jag har en alldeles ny och fin dator som jag varit så kär i sedan jag fick den i juli. Från januari till juli levde jag utan dator trots att vi lever i 2010 talet!! Det var inte lätt men jag lyckades överleva.
Nu kära bloggare, för jag vet att ni är flera som följer min blogg, nu har jag fått ett allvarligt fel på min nya fina kära dator. Jag ska sända den på service. Sitter här hos väninnan, halvrund under fötterna och gör ett sista livstecken.....känns lite trist men nu ska vi ut på schlager klubben och efter det kommer jag inte att vara aktiv på en stund. Jag kommer dock att återkomma när min dator är tillbaka.....
To be continued....Love you, over and out.
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: