2010-12-04 | 18:24:53

Komma igen....

Att komma igen är ju ett vitt begrepp!? Här och nu skulle det kunna ge utrymme för en vid tolkning men då skulle jag inte säga att jag kommit igen!? Men tolkar jag det rakt av så är jag tillbaka på bloggen! Välkomnar alla läsare och ser att jag haft besökare varje dag sedan jag slutat!? Lite trist att mötas en samma sida varje dag men som sagt nu är jag åter på gång med bloggen.

I övrigt skulle jag inte vilja säga att jag kommit igen utan att jag fortfarande slickar mina sår......Sår läker fortare i solen tror jag för skorpor torkar! Kallt och mörkt men det är när det är som mörkast man behöver leta ljusglimtarna.

En klok man och för övrigt min stora idol och vägledare i livet sade:
"Förbanna inte mörkret, tänd ett ljus!"

Så här sitter jag nu och har tänt alla ljus i hela världen. Och det funkar faktiskt. Jag välkomnar kvällen och tror att jag ska ut på ett restaurang besök för tarmarna skriker och det är ju lördag så why not! Trevlig kväll önskar jag alla vänner och oträffade vänner som jag inte haft nöjet att möta ännu.....
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: