2010-12-05 | 12:55:07

Känner lugnet!

Jag är en rätt aktiv person. Vissa skulle kalla det stressande eller något annat men säga vad man vill så hinner man mycket om man far omkring som en virvelvind.

Så har min egen personlighet och det liv jag levt medfört att den positiva virvelvinden skulle kunna uppfattas som stressande av andra. Det skulle kunna vara negativt  både för mig,  mina barn och andra. Därför är det dax att ta sig själv till level II.

Jag övar på att känna lugnet. Att vara den jag är utan att dra det till sin spets. Hitta den jag en gång var som hade action, var snabb utan att det blev negativt. Level II! Dit vill jag nå, det är spännande att utmana sig själv i att nyttja sina styrkor och göra dem bättre!

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: