2010-12-05 | 13:03:45

En promenad om dagen är fortfarande bra för magen!

Har nyttjat ljuset, gått en promenad med en lugn, fin och snäll person. Det är lyx att få ha människor omkring sig som ger glädje och energi. Människor som får en att känna sig levande som utmanar och tillför utan att trampa över ens egen gräns.
Snön lägger sig som ett vackert hölje runt alla grenar och skyddar allt från att frostskadas. Vackert och skört. Väntar på solens strålar som ska leka fram glitter i alla kvistar och träd. Den som väntar kommer att få uppleva! Julen närmar sig och jag har lurat mina döttrar att tomten finns i år igen. Jag har lurat dem att tomtenissarna kommer med ett paket varje dag i julstrumpan! Så igår inhandlade jag små paket av kärlek. Små paket av omtanke och lite lögn. Sen gick jag på Allstars på middag och åt en halvgod matbit men med trevligt sällskap blir allt gott. Ser nästan fram emot att köpa julklappar för första gången på flera år. Jag har fått min första lön sedan mars 2008! Bara en sån sak. Tomten är lite snällare när man har en lön.....föräldrapenning, havandeskapspenning är ingen tomtes favorit.
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: